Porządek obrad
                
                2. 
                Przyjęcie proponowanego porządku posiedzenia.
            
                    
         
                
                3. 
                Przyjęcie protokołu nr 9 z dn. 04.07.2024r. oraz protokołu nr 10 z dn. 18.07.2024r.
            
                    
         
                
                4. 
                Rozpatrzenie oraz przyjęcie projektu uchwały Rady w sprawie utworzenia powiatowej jednostki organizacyjnej pod nazwą Zarząd Dróg Powiatowych w Wołowie.
            
                    
         
                
                5. 
                Rozpatrzenie projektu oraz podjęcie uchwały Zarządu w sprawie zmiany budżetu Powiatu Wołowskiego na 2024 rok.
            
                    
         
                
                6. 
                Rozpatrzenie projektu oraz podjęcie uchwały Zarządu w sprawie wyrażenia zgody na złożenie wniosku o wygaśnięcie trwałego zarządu (nieruchomość znajdującej się w granicach działki gruntu nr 5/23, AM-47, obręb Wołów – miasto)
            
                    
         
                
                7. 
                Rozpatrzenie projektu oraz podjęcie uchwały Zarządu w sprawie wyrażenia zgody na złożenie wniosku o wygaśnięcie trwałego zarządu (nieruchomość znajdującej się w granicach działki gruntu nr 264/4, obręb Piotroniowice)
            
                    
         
                
                8. 
                Rozpatrzenie projektu oraz podjęcie uchwały Zarządu w sprawie wyrażenia zgody na złożenie wniosku o wygaśnięcie trwałego zarządu (nieruchomość znajdującej się w granicach działki gruntu nr 5/22, AM-47, obręb Wołów – miasto)
            
                    
         
				
                a) 
                Omówienie wniosków dot. dofinansowania przebudowy dróg w ramach rządowego funduszu rozwoju dróg na 2025 rok
           	 
                                        
                             
                
                10. 
                Zamknięcie posiedzenia.