Porządek obrad
2.
Przyjęcie proponowanego porządku.
3.
Przyjęcie protokołu z ostatniego posiedzenia.
4.
Wnioski i oświadczenia obywatelskie.
5.
Ocena stanu bezpieczeństwa sanitarnego powiatu wołowskiego za rok 2022.
6.
Rozszerzenie {Rozpatrzenie projektu oraz podjęcie uchwały Rady Powiatu w sprawie zmiany uchwały Rady Powiatu Wołowskiego nr LVII/271/22 z dnia 29 grudnia 2022 r. w sprawie budżetu Powiatu Wołowskiego na 2023 rok}.
7.
Rozszerzenie {Rozpatrzenie projektu oraz podjęcie uchwały Rady Powiatu w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Powiatu Wołowskiego.}
8.
Rozpatrzenie projektu oraz podjęcie uchwały Rady Powiatu w sprawie wyrażenia zgody na zbycie w drodze darowizny na rzecz Gminy Wińsko, prawa własności nieruchomości gruntowej zabudowanej, oznaczonej ewidencyjnie jako działka gruntu nr 552/2, o pow. 0,0817 ha, położonej w granicach obrębu Wińsko, jednostka ewidencyjna Wińsko, stanowiącej własność Powiatu Wołowskiego.
9.
Rozpatrzenie projektu oraz podjęcie uchwały Rady Powiatu w sprawie ustalenia wysokości opłat za usunięcie i przechowywanie pojazdów oraz wysokości kosztów w przypadku odstąpienia od usunięcia pojazdu na rok 2024.
10.
Rozpatrzenie projektu oraz podjęcie uchwały Rady Powiatu w sprawie przyjęcia Programu współpracy Powiatu Wołowskiego z organizacjami pozarządowymi oraz z podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na 2024 r.
11.
Rozpatrzenie projektu oraz podjęcie uchwały Rady Powiatu w sprawie powierzenia prowadzenia zadań publicznych w przedmiocie organizowania nauki zawodu dla uczniów szkół realizujących kształcenie zawodowe prowadzonych przez Powiat Wołowski.
12.
Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych w Powiecie Wołowskim za rok szkolny 2022/2023.
13.
Sprawozdanie Starosty z wykonywania uchwał Rady Powiatu i działalności Zarządu między sesjami.
14.
Informacja Przewodniczącego Rady na temat działalności w okresie międzysesyjnym.
15.
Interpelacje i zapytania radnych.
16.
Wnioski i oświadczenia radnych.
17.
Wolne głosy, komunikaty.