« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji.

2. Przyjęcie proponowanego porządku obrad.

3. Przyjęcie protokołu z ostatniej sesji.

4. Wnioski i oświadczenia obywatelskie.

5. Sprawozdanie Starosty z wykonania uchwał Rady Powiatu i działalności Zarządu między sesjami.

6. Rozpatrzenie projektu oraz podjęcie uchwały Rady Powiatu w sprawie zmiany uchwały nr X/76/2025 Rady Powiatu Wołowskiego z dnia 31 marca 2025r. w sprawie określenia zadań, na które przeznaczone zostaną środki Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w 2025 r.

7. Rozpatrzenie projektu oraz podjęcie uchwały Rady Powiatu w sprawie ustalenia wysokości opłat za usunięcie i przechowywanie pojazdów oraz wysokości kosztów w przypadku odstąpienia od usunięcia pojazdu na rok 2026.

8. Rozpatrzenie projektu oraz podjęcie uchwały Rady Powiatu w sprawie zasad przeznaczania do sprzedaży nieruchomości gruntowych oddanych w użytkowanie wieczyste oraz szczegółowych wytycznych sprzedaży nieruchomości gruntowych na rzecz ich użytkowników wieczystych.

9. Rozpatrzenie projektu oraz podjęcie uchwały Rady Powiatu w sprawie przyjęcia Programu współpracy Powiatu Wołowskiego z organizacjami pozarządowymi oraz z podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na 2026 r.

10. Rozpatrzenie projektu oraz podjęcie uchwały Rady Powiatu w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Powiatu Wołowskiego.

11. Rozpatrzenie projektu oraz podjęcie uchwały Rady Powiatu w sprawie zmiany uchwały Rady Powiatu Wołowskiego VIII/59/24 z dnia 19 grudnia 2024 r., w sprawie budżetu Powiatu Wołowskiego na 2025 rok.

12. Rozpatrzenie projektu oraz podjęcie uchwały Rady Powiatu w sprawie ustalenia miesięcznego wynagrodzenia Starosty Wołowskiego.

13. Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych w Powiecie Wołowskim za rok szkolny 2024/2025.

14. Informacja na temat bieżącej działalności Powiatowego Centrum Medycznego w Wołowie spółka z o.o.

15. Informacja Przewodniczącego Rady n/t działalności w okresie międzysesyjnym.

16. Interpelacje i zapytania radnych.

17. Wnioski i oświadczenia radnych.

18. Wolne głosy, komunikaty.

19. Zakończenie obrad.

« Powrót do strony głównej