Porządek obrad
2.
Przyjęcie proponowanego porządku obrad.
3.
Przyjęcie protokołu z ostatniej sesji.
4.
Wnioski i oświadczenia obywatelskie.
5.
Sprawozdanie Starosty z wykonania uchwał Rady Powiatu i działalności Zarządu między sesjami.
6.
Rozpatrzenie projektu oraz podjęcie uchwały Rady Powiatu w sprawie zmiany uchwały nr X/76/2025 Rady Powiatu Wołowskiego z dnia 31 marca 2025r. w sprawie określenia zadań, na które przeznaczone zostaną środki Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w 2025 r.
7.
Rozpatrzenie projektu oraz podjęcie uchwały Rady Powiatu w sprawie ustalenia wysokości opłat za usunięcie i przechowywanie pojazdów oraz wysokości kosztów w przypadku odstąpienia od usunięcia pojazdu na rok 2026.
8.
Rozpatrzenie projektu oraz podjęcie uchwały Rady Powiatu w sprawie zasad przeznaczania do sprzedaży nieruchomości gruntowych oddanych w użytkowanie wieczyste oraz szczegółowych wytycznych sprzedaży nieruchomości gruntowych na rzecz ich użytkowników wieczystych.
9.
Rozpatrzenie projektu oraz podjęcie uchwały Rady Powiatu w sprawie przyjęcia Programu współpracy Powiatu Wołowskiego z organizacjami pozarządowymi oraz z podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na 2026 r.
10.
Rozpatrzenie projektu oraz podjęcie uchwały Rady Powiatu w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Powiatu Wołowskiego.
11.
Rozpatrzenie projektu oraz podjęcie uchwały Rady Powiatu w sprawie zmiany uchwały Rady Powiatu Wołowskiego VIII/59/24 z dnia 19 grudnia 2024 r., w sprawie budżetu Powiatu Wołowskiego na 2025 rok.
12.
Rozpatrzenie projektu oraz podjęcie uchwały Rady Powiatu w sprawie ustalenia miesięcznego wynagrodzenia Starosty Wołowskiego.
13.
Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych w Powiecie Wołowskim za rok szkolny 2024/2025.
14.
Informacja na temat bieżącej działalności Powiatowego Centrum Medycznego w Wołowie spółka z o.o.
15.
Informacja Przewodniczącego Rady n/t działalności w okresie międzysesyjnym.
16.
Interpelacje i zapytania radnych.
17.
Wnioski i oświadczenia radnych.
18.
Wolne głosy, komunikaty.