zmień kontrast
powiększ czcionkę
pomniejsz czcionkę
uproszczona wersja
Kadencja 2024 - 2029
Kadencja 2018 - 2023
Rada Powiatu Wołowskiego
Komisja Zdrowia, Polityki Społecznej,Edukacji, Kultury i Sportu
5 Posiedzenie w dniu 26 listopada 2024, godz. 10:00
w sali nr 18, Plac Piastowski 2, Starostwo Powiatowe w Wołowie.
Posiedzenia
Interpelacje i zapytania
Głosowania
Rejestr uchwał
Transmisje z obrad
Rada Powiatu Wołowskiego
Lista obecności na posiedzeniu
Rafał Borzyński
Nieobecny
Marek Cukrowski
Obecny
Janusz Dziarski
Obecny
Paweł Gołąb
Obecny
Beata Gryga
Obecna
Jan Janas
Obecny
Agnieszka Łukaszewska
Obecna
Paweł Pirek
Nieobecny
Bohdan Stawiski
Obecny
Józef Szumilas
Obecny
Rafał Zając
Obecny
Porządek obrad
10:06
1.
Otwarcie posiedzenia
10:10
2.
Przyjęcie porządku posiedzenia.
Głosowanie jawne
( Przyjęcie porządku posiedzenia.)
10:10
3.
Przyjęcie protokołu nr 4/24 z dnia 23 października 2024 r.
Głosowanie jawne
( Przyjęcie protokołu nr 4/24 z dnia 23 października 2024 r.)
10:13
4.
Rozpatrzenie wniosków o Stypendium Starosty.
Głosowanie jawne
( Rozpatrzenie wniosków o Stypendium Starosty - przyznanie 12 stypendió...)
10:20
5.
Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych w Powiecie Wołowskim za rok 2023/2024.
Informacja (1,27MB)
10:27
6.
Zaopiniowanie projektu uchwały Rady w sprawie przyjęcia Programu współpracy Powiatu Wołowskiego z organizacjami pozarządowymi oraz z podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na 2025 r.
proj-uchwaly-program (0,6MB)
Głosowanie jawne
( Zaopiniowanie projektu uchwały Rady w sprawie przyjęcia Programu wspó...)
10:31
7.
Informacja Komendanta Powiatowego Policji o stanie bezpieczeństwa publicznego w roku 2023.
prezentacja (9,06MB)
10:35
8.
Informacja Komendanta Powiatowego Państwowej Straży Pożarnej z realizacji zadań w roku 2023.
sprwozdanie (3,69MB)
10:48
9.
Ocena stanu bezpieczeństwa sanitarnego powiatu wołowskiego za rok 2023.
sprawozdanie-pssie (2,84MB)
10:58
10.
Sprawy różne.
10:58
11.
Zamknięcie posiedzenia.