zmień kontrast
powiększ czcionkę
pomniejsz czcionkę
uproszczona wersja
Kadencja 2024 - 2029
Kadencja 2018 - 2023
Rada Powiatu Wołowskiego
Komisja Zdrowia, Polityki Społecznej,Edukacji, Kultury i Sportu
6 Posiedzenie w dniu 12 grudnia 2024, godz. 09:00
w sali nr 18, Plac Piastowski 2, Starostwo Powiatowe w Wołowie.
Posiedzenia
Interpelacje i zapytania
Głosowania
Rejestr uchwał
Transmisje z obrad
Rada Powiatu Wołowskiego
Lista obecności na posiedzeniu
Rafał Borzyński
Obecny
Marek Cukrowski
Nieobecny
Janusz Dziarski
Obecny
Paweł Gołąb
Obecny
Beata Gryga
Obecna
Jan Janas
Obecny
Artur Kulesz
Obecny
Agnieszka Łukaszewska
Obecna
Paweł Pirek
Obecny
Bohdan Stawiski
Obecny
Józef Szumilas
Obecny
Rafał Zając
Nieobecny
Porządek obrad
09:05
1.
Otwarcie posiedzenia
09:06
2.
Przyjęcie porządku posiedzenia.
Głosowanie jawne
( Przyjęcie porządku posiedzenia.)
09:09
3.
Przyjęcie protokołu nr 5/24 z dnia 26 listopada 2024 r.
Protokół 5.24 - K.Zdrowia (2,22MB)
Głosowanie jawne
( Przyjęcie protokołu nr 5/24 z dnia 26 listopada 2024 r.)
09:21
4.
Zaopiniowanie projektu uchwały Rady w sprawie zatwierdzenia Planu Pracy Komisji Zdrowia, Polityki Społecznej, Edukacji, Kultury i Sportu na rok 2025.
Projekt uchwały plan pracy k.zdrowia (0,26MB)
Załącznik Plan pracy k.zdrowia (0,19MB)
Głosowanie jawne
( Wniosek formalny radnego J. Szumilasa o zmianę w Planie Pracy Komisji...)
Głosowanie jawne
( Autopoprawka w punkcie 1 dotyczącym zmiany terminu przedkładania info...)
Głosowanie jawne
( Zaopiniowanie projektu uchwały Rady w sprawie zatwierdzenia Planu Pra...)
09:23
5.
Zaopiniowanie projektu uchwały Rady w sprawie ustalenia Planu Pracy Rady Powiatu Wołowskiego na rok 2025.
Plan Pracy Rady na 2025 (0,52MB)
Głosowanie jawne
( Zaopiniowanie projektu uchwały Rady w sprawie ustalenia Planu Pracy R...)
09:31
6.
Zapoznanie się ze sprawozdaniem z działalności Powiatowego Urzędu Pracy w Wołowie.
Sprawozdanie PUP (0,96MB)
10:14
7.
Zapoznanie się z informacją Prezesa PCM Sp. z o.o. o sytuacji i funkcjonowaniu spółki.
10:22
8.
Sprawy różne.
10:22
9.
Zamknięcie posiedzenia.